Minden napra egy zene

2019. március 08. 15:18 - Cofix

Radiohead - Creep (Mimi & Josefin) | Blind Auditions | The Voice Kids 2019 | SAT.1

 

Ártatlanul, kicsit unott reggeli hangulatomban néztem bele a videóba. És ami utána történt velem.. leírhatatlan. Magam sem teljesen értem és a hatása még így délután 3kor is kitart. Rátappolok a play-ra, elkezdett a két kislány énekelni és teljesen lebénultam. Pislogni se mertem. Pár pillanattal később potyogtak, ömlöttek a könnyeim. Zokogtam, mint egy 3 éves. Levegő után kapkodtam, rázkódott a vállam ahogy átengedtem magam a zenének. Kiteljesedést, csodálatot és ámulatot éreztem egyszerre, hosszú perceken keresztül.

 

Teljesen a hatása alá kerültem. Ráz a hideg még most is, ahogy hallgatom pedig legalább ötvenszer meghallgattam már; csak ma.

 

Fogalmam sincs ki ez a két kislány, honnan jöttek és hogy a kénkövesmenkűbe lehet ilyen adottságuk - de mostantól nyomon fogom követni a munkásságukat. A tehetségük sokkoló. Szó szerint

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenebogar.blog.hu/api/trackback/id/tr7514677652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Minden napra egy zene
süti beállítások módosítása