Minden napra egy zene

2018. szeptember 22. 10:28 - Cofix

Gidge - I Fell In Love

Véletlenül belebotlottam egy régi lejátszási listámba, amit sok sok évvel ezelőtt raktam össze. Abban az időben tudtam azt mondani erre a számra, hogy A kedvencem - és ennek megfelelően rengeteget is hallgattam. Fura érzés tetten érni es átérezni a változást - értem miért szerettem, és azt is azóta merre változott az ízlésem. Édes kis nosztalgia a hétvége indításához. És nem mellesleg éppen aktuális :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenebogar.blog.hu/api/trackback/id/tr4614255141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Minden napra egy zene
süti beállítások módosítása